2011. május 26., csütörtök

FSC Amilo L7320GW (WindowsXP, 100G HDD, 1G RAM) - Jelenlegi ára: 48 500 Ft

Eladó a képen látható Fujitsu Siemens Amilo L7320GW notebook, jogtiszta Windows XP-vel és szoftvereivel együtt. Használtan vettem én is, kb fél évvel ezelőtt. Meg van kímélve, vigyáztam rá, kisebb használati nyomok vannak rajta. Kívülről a fekete logós részen még rajta van a fólia, képen szerintem látszik. Kb. egy hónapja ki lett takarítva szervizben (belülről), és a saját adataim át lettek mentve egy külső meghajtóra, mivel akkor már tudtuk, hogy eladó lesz. Azért eladó, mert a páromtól kaptam egy teljesen új gépet, így ez nekem felesleges lett.
Paraméterek:
Mobil Celeron M 1, 7GHz
1GB  RAM
100GB WD HDD
15" TFT, 1280x800 felbontású. Fényes kijelző, képeken láthatod, alul a CD-k képe tükröződik benne.
Magyar billentyűzet
Modem
Wifi
3db USB2. 0
D-Sub külső monitorhoz
Max ~10-15 perces akku (szünetmentesítéshez megfelel)
Kellékek:
Modemkábel
Gyári adapter és tápkábel
Kézikönyv
Legális szoftverek:
-Norton Internet Security
-Nero Express
-legális Windows XP (+matrica a gép alján)
-legális irodai csomag (Works)
-Driverlemez
-WinDVD
VGA kártyája 64 megás (Unichrome Pro), 3D Mark 2001 pont a képeken. Személyes átadást szeretnék, azzal teszteled, amivel csak szeretnéd - a gép hibátlan. Alternatív megoldásként futár jöhet szóba, ami ~1800Ft.



Jelenlegi ára: 48 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-30 12:30
. FSC Amilo L7320GW (WindowsXP, 100G HDD, 1G RAM) - Jelenlegi ára: 48 500 Ft

Fontos