2011. szeptember 26., hétfő

Microsoft Wireless Laser Keyboard 5000 - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladóvá vált a fent nevezett lézeres vezeték nélküli billentyűzet és egér páros. Az eddig használtak közül a legjobb billentyűzet amivel eddig találkoztam. A termék szinte új, 3 hónapja vettem, az egér egyáltalán nem volt használva, eredeti dobozával adom, lemezével és számlával, még garanciális! Az eladás oka, hogy pénzre lenne szükségem sürgősen. Ennek megfelelően az árát is úgy kalkuláltam ki, h mindenki jól járjon vele. Üzletben a jelenlegi ára 17-18 ezer Ft. Mivel újszerű nagyon szép, alig használt állapotban van, és garanciális, úgy gondolom a fent megadott ár igen kedvező. A billentyűzet a ritka félék közé tartozik, ugyanis magyar kiosztású!
A billentyűzet nagyon csendes, puha leütésű. A kéztámasz bőrrel van bevonva, igen igényes és kényelmes, van hozzá egy felrakható megemelő talp is amivel az eleje magasabbra kerülhet. Az ergonomikusan kialakított gomboknak köszönhetően sokkal kényelmesebb vele dolgozni mint egyéb billentyűkkel. Tökéletesen alkalmas játékokhoz is, mert nagyon gyors és pontos. Erre a külön programozható gombjai még alkalmasabbá teszik. Sok fajtát használtam eddig, de ez volt a legjobb amivel dolgoztam, játszottam. Sajnos mennie kell a pénzhiány miatt, nincs más amit eladhatnék.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-27 14:44
. Microsoft Wireless Laser Keyboard 5000 - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Fontos